sábado, 12 de enero de 2008

Ja sóc fan d'aquest senyor

Si podeu quedar impresionats amb coses que surten de la pantalla, jo hi quedo amb la realitat provocada en 2D, la sensació de realitat pot a ser tant bona com la de 3D, heu d'esperar una mica que el video és llarg però val la pena



Per cert microsoft no es queda curt amb el paio que us mostro a continuació, increible també



Espero que hagueu quedat impresionats també, encara que hi ha funcions que no li trobo la utilitat del tot...

Bona setmana d'examens aquells que en tingueu

2 comentarios:

Joan Erencia Guerrero dijo...

Els chinos, vaya cracks, johnny lee, té nom de vaquero del oeste, jajaja!

Lo millor és el minut 4 quan es posa a jugar, jaja!

Segur q d'aqui dos dies l'han plagiat la idea. Espero que no se li hagi ocorregut penjar això a youtube sense haver-ho patentat abans o tenir el copyright.

Albert dijo...

jo ja estava estudian-t'ho per patentar-ho jo aqui espanya, país treballador i imaginatiu, per poder posar el meu nom a un inventot dels nasos. Encara que ja m'agradaria poder-hi jugar amb les ulleres de ciclista i un sensor. Realment dóna sensació de 3D fins hi tot grabat amb la càmera...

Sort amb els exàmens