jueves, 7 de junio de 2007

Fernando Arrabal

Estareu pensant què vol dir aqui i ara un comentari sobre Fernando Arrabal. Doncs ara tinc el plaer d'aclarir-ho. Aquest senyor m'ha divertit i animat moltissims cops, crec que és un desencadenant de rialles veure aquest senyor, nomenat "Trascendente Satrapa" per el col·legi de Patafísica, m'ha sorpres llegir això i he trobat que aquest col·legi estudia els casos surrealistes i que no tenen explicació lògica, imagino que és un tipus Dalí aquest Fernando, però que no té tanta repercusió aquí com a França, el tal Arrabal ha estat apunt de rebre un premi Nobel, cosa que m'ha fet encara més gràcia per tornar a mirar el video, gaudiu-ne, només una frase:"El mineralismo va jegaaaaar" m'encanta com la diu o també "dejame hablar!, dejame hablar, deja hablar a la minoria silenciosa...." té tela l'home. Per últim dir-vos que és escriptor de novel·les, obres de teatre i guions de cinema. Per cert és increible la paciència que té l'home que aguanta la taula



Si heu rigut, si us plau deixeu elsvostres comentaris
El millor de tot és que al final fot un petó i quasi cau quan el realitzador o algun tècnic de so li fan abandonar el programa de 1989 amb Fernando Sanchez Dragó.



No hay comentarios: