lunes, 18 de junio de 2007

Fernando primero el penas i rabietas

Avui em fa especial il·lusió parlar de la fòrmula 1. Encara que sóc de Ferrari, i estic orgullós de ser-ho, no arrivo ni a la sola de la sabata de l'orgull que sent Fernando Alonso de mantenir el títol de bicampeó mundial. Ara que les coses no li van també ha de saber estar-hi, com no es cansen de repetir a TV3: "s'ha de saber estar a les bones i a les madures", imagino que es referiexen a un jove pilot que condueix millor amb igualtat de cotxe. Aqui rau el rpoblema per a tots aquells que volen criticar el pilot anglés, PORTA EL MATIX COTXE.

Ara és quan apareixen els tècnics, aquells que treballena l'escuderia McLaren, que l'any passat eren de renault, i t'expliquen que el cotxe és pitjor. Senyors el que és pitjor és el pilot i mostraré. Hamilton va tardar 8,9 segons en el primer repostatge i Alonso 7,2 però la cosa no acaba aquí. Més tard, en el segon repostatge, Alonso 6,9 i Hamilton 7,4. Si ho sumem l'escuderia va retallar la ventatge de Hamilotn en 2,3 segons. Això mostra que ni molt menys estan afavorint al pilot anglés. En canvi el gran pilot d'asturies patria querida per la beguda va sortir-se de pista. Aquesta sortida va recordar les quatre excursions de la passada cursa en l'anterior gran premi.

És humà equivocar-se i espero que els locutors de telecinco i TV3 reconeguin que aquest pilot també ho fa i no em vinguin que els neumàtics se li han gastat, o una pedreta li ha anat a l'ull. Una cursa em crec els problemes, però quan aparentment no es veu afectada la mecànica i el pilot logra temps millors que els ferraris, que em disculpin però el problema és el pilot i no pas el cotxe.

Per cert en Todd, cap de l'escuderia ferrari, ja ha afirmat que aquest personatge asturià no anirà a ferrari mentres ell en sigui director. Això ha fet que de moment no m'hagi de canviar d'escuderia, perquè ja es parla que Alonso vol canviar d'escuderia perquè allà no el deixen guanyar. M'estalviaré més comentaris sobre les rabietes del gran biacmpeó mundial.

No hay comentarios: